Asam Garam Kehidupan: Peace and calm.

Nuffnang

Pages

13 Jan 2017

Peace and calm.

Inilah masa kami pun dapat berehat.

17 comments:

  1. aloloh..bergelimpangan semuanya ya...barulah ticer boleh meluruskan urat-urat badan, ya kak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Comey je kan?
      Mmg time nilah baru ticer2 dpt nak nyembang ke, makan kr, selagi dorg tak tido, ibarat mkn tk kenyang, mandi tak basah, hihi

      Delete
  2. Bestnya dapat tidur cam tu. PH tengah mengantuk nih.

    ReplyDelete
  3. Syok nya tido ramai2 mcm tu Zimah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak menidokan dorang pun bukan satu keje senang tau knoor.

      Delete
  4. Replies
    1. Tido berjemaah ye, mengeratkan persahabatan, hihi

      Delete
  5. Tidur berjemaah gitu? suka, suka, suka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tido berjemaah,mkn berjemaah, mandi berjemaah..hihi

      Delete
  6. sangat tenang tengok bebudak tu tidor berjemaah yer ticer .. bak kata orang putih... time for your own

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul MK, dorg rehat barulah kami dpt rehat

      Delete
  7. Alahai, kasihannya bergelimpangan masing-masing tidur! Mesti kepenatan dengan aktiviti yang disediakan oleh teacher ni. Eh, masa budak-budak ni tidur, teacher luruskan urat kaki aje ke, tak ambil bantal busuk tidur sekali? Hahaha!

    ReplyDelete
  8. Nak tido ke tidak, mohon pejamkan mata ye anak anak, ticer pun nak rehat jugak hihi...
    Ada yg ngelat tak mak?

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign