Asam Garam Kehidupan: Demam.

Nuffnang

Pages

13 Mar 2017

Demam.

Musim sakit. Sakit penghapus dosa. Ramai anak-anak tak datang skul sebab demam. Saya pun demam. Hari sabtu tu badan dah rasa berat semacam, tapi gagahkan juga buat kerja-kerja 🏠 wife kan. Tapi semalam ahad dah tak boleh tahan. Satu hari terbaring. Nak makan panadol, yarghhh...saya tak suka panadol. Tapi ini dah tak boleh tahan. Nampak nya kena makan juga.

12 comments:

  1. Harap2 dh sembuh sekarang.
    Mungkin faktor cuaca, kena banyak minum air kosong.

    ReplyDelete
  2. syakillah kak...semoga kesihatan bertambah baik ye

    ReplyDelete
  3. Syafakillah. moga cepat sembuh akak! :)

    ReplyDelete
  4. Akak kuat..moga segera sihat ya kak.

    ReplyDelete
  5. MOGA CPT SHT NOR...KAT RUMAH PUN BERTUKAR GANTI KENA DEMAM

    ReplyDelete
  6. Anak saya pun demam... dah la saya kena kerja luar... harapkan maknya je jaga...

    ReplyDelete
  7. Kesian ticer tak sihat. Get well soon :)

    ReplyDelete
  8. Minta maaf ye kawan2, blm dpt bls kunjung, biji mata berpinar bila membaca.

    ReplyDelete
  9. semoga cepat sembuh..

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum kak, moga diberikan kesihatan yang baik.
    Syafakillah, moga kesakitan yang dialami menjadi penghapus dosa dan meninggikan darjat di sisi-Nya.Amiinn

    ReplyDelete
  11. Ko jangan tersalah makan panadol yg towel pulak mak haha.....Beso je aku nampak panadol tu hihi

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign