Asam Garam Kehidupan: Oo, Mat Dan, tunggu mokcik datang.

Nuffnang

Pages

20 Mar 2017

Oo, Mat Dan, tunggu mokcik datang.

Hujan lebat sejak awal pagi weyh kome. Teman sekeluarga nak balik Teganung ni. Rindu ke Mat Dan, haha..dok kena ngena nge mung weyh Mat Dan, saje tupang glamer nama mung je. Tapi sape tau ada jodoh dapat jupe mung kat gerai kepok leko Losong tu dok, hehheh.
Chakkk..
Jupe lagi nah, co pilot dah mamai ni. Babai dulu. Doakan kitorang selamat sampai ye, hujan-hujan ni, kena exra keful. 

5 comments:

  1. kite pong rindu teranung jugok...mggu depn baliikkk

    ReplyDelete
  2. Molek lah balik kapung. PH kalu buleh nok balik etek. Ler ni time banyok keje so dok leh gerok. Happy holidays nah...

    ReplyDelete
  3. tak sempat gi kenduri Mat Dan..hihi..selamat bercuti..

    ReplyDelete
  4. wah bestnya, kem salam mat dang kak

    ReplyDelete
  5. Seronok betul ek ....Mentang mentang nak jumpa mat dang haha.....

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign