Asam Garam Kehidupan: Bulan-bulan bahagia.

Nuffnang

Pages

16 May 2017

Bulan-bulan bahagia.

Alhamdulillah..
Sekian banyak ujian..
Sekian banyak juga kegembiraan..
Mungkin kecil pada pandangan orang lain..
Tapi bahagia buatku..
Akhirnya Goki dan Satish bersatu...tapi ada drama di sebaliknya, nak tau nantilah kuceritakan.
Aku takde insta...ini ucapan yang membahagiakan dari seorang anak..
Muhammad Danish dapat dua tawaran, matrik di Perak atau asasi kejuruteraan di UIA, abah lebih suka dia buat matrik, dia nampaknya lebih berminat nak buat asasi, apapun anakku ibu ikut saja, sebaiknya istikharah dulu.
My first foto book akhirnya siap, sebulan weyh tunggu, berbaloila juga rasanya rm45.

Apapun yang Kau takdirkan, semuanya terbaik buatku.. Alhamdulillah..terimakasih ya Allah.

13 comments:

  1. Assalamualaikum kak, moga sentiasa diberikan kesihatan yang baik.
    Alhamdulillah, mudahan bulan-bulan bahagia sentiasa mengiringi perjalanan hidup. Demikianlah Allah SWT sentiasa tahu berbuat baik kepada hamba-Nya. Bukankah Allah SWT, Tuhan kita yang Maha Penyayang...
    Tahniah juga kepada Danish atas tawaran belajar.. Gunakan kesempatan masa yang ada untuk menuntut ilmu seanyaknya, seterusnya membahagiakan orang tu...amiinn

    ReplyDelete
  2. Tahniah buat anakanda..

    Pandangan saya, ambil asasi tapi jauh le pulop, nnt awak rindukan dia NA..

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah...semoga bulan2 berikutnya juga penuh dengan kebahagiaan buat akak

    ReplyDelete
  4. Tahniah Danish dan ibunya juga.Alhamdulillah apapun pilihan nya mudah2an yang terbaik.
    Ketiga2 anak akak pun ambil Asasi..rasanya lebih mudah untuk melangkah ke degree.

    ReplyDelete
  5. tahniah danish dan ibunya.

    ReplyDelete
  6. kunci pada semua ini ialah kesabaran dan kekuatan jiwa. bumi mana yang tak dibasahi hujan...

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah..
    Tahniah buat danish..
    Semoga terus cemerlang..

    Buat photobook kat mana Zimah..
    Ingat nak buat juga utk gmbr di legoland tu..

    ReplyDelete
  8. Nnt saya bg no dia, tapi org semenyih la, boleh wasap gmb, byr mgkn boleh b/in, dah siap mgkn boleh pos kot.

    ReplyDelete
  9. Nnt saya bg no dia, tapi org semenyih la, boleh wasap gmb, byr mgkn boleh b/in, dah siap mgkn boleh pos kot.

    ReplyDelete
  10. Teringat ko pernah cite pasal ko nak kenen Goki ni dgn cikgu ni. Akhirnya depa kawen jugak ye mak. Menjadilah jugak planning ko ni hihi...

    Tahniah buat anakanda ko mak. Oklah tu Asasi, dah sebelah kaki kat U. Apa pun gud lucklah untuk kita semua. Bila daftarnya tu

    ReplyDelete
  11. tahniah kak...alhamdulilah...bestnya anak kalau dah besar..dan semakin berjaya....bila agaknya irda akan sampai macam tu..menyaksikan kejayaan anak
    .sekarang anak baru sorang..manja nya lain macam
    .moga dia jd anak.solehah..aamin

    ReplyDelete
  12. Himpunan berita-berita yang membahagiakan jiwa ya. Lebih-lebih lagi daripada seorang anak. Itu yang saya nampak paling membahagiakan hidup kita sebagai seorang ibu.

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign