Asam Garam Kehidupan: Cerita 21 Ramadhan 1438H.

Nuffnang

Pages

18 Jun 2017

Cerita 21 Ramadhan 1438H.

Bila anak2 beraksi buat biskut raya.
tekun je.

Macam ni kan Ticer?
Tak pandang Kiri -kanan dah.
Kita tabur yang warna-warni ni bagi cantik.
Sempat beraksi penuh gaya.
Siap dah, boleh jual, hehe..

7 comments:

  1. wah seronok dapat buat biskut raya

    ReplyDelete
  2. Mak ko buli jer bebudak tu suruh buat kuih Raya ko mak haha...

    Satu hari dapat 10 bekas. Ko dah boleh terbongkang kat rumah haha..

    ReplyDelete
  3. wah bestnya anak-anak buat biskut raya, mesti sedap tu, berapa sebalang? hehehe

    ReplyDelete
  4. aduhai bestnya buat biskut raya. dah siap, bebudak makan ke kak? atau bawak balik bg kat makpaknya. atau stok cikgu punya biskut raya...hehehe

    ReplyDelete
  5. Bak kato hainom..
    Elok juga ada kerahan tenaga anak murid tu..
    Tu dah dpt sebalang.
    Tinggal buat lagi 9 jer zimah..πŸ˜†

    ReplyDelete
  6. Seronoknya budak2 buat cookies :)

    ReplyDelete
  7. Pengalaman yang akan mereka bawa hingga ke dewasa.

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign