Asam Garam Kehidupan: Ramadhan duabelas.

Nuffnang

Pages

30 Jun 2015

Ramadhan duabelas.

Tiada apa yang istimewa atau luar biasa. Cuma bila dengar ceramah ustaz kazim tentang kelebihan bersedekah di bulan Ramadhan, memang kita semua tau pun kan, tapi ustaz kazim kata kenapa bagi duit raya masa raya? Kenapa tak bagi di bulan puasa duit tu...pahalanya berganda, ha'ah kan...betul3x kata ustaz, kalo macamtu saya nak bagi duit raya tu kat anak-anak tadika saya di bulan Ramadhan nilah, he he...dapat pahala berganda, hiiii....takdelah, yang penting semoga pahalanya sampai kepada Almarhumah ibu saya...apalagi kebaktian yang dapat saya buat tanda kasih yangtak pernah padam terhadap ibu yang terlalu besar jasanya kepada saya....

6 comments:

  1. selamat berpuasa kak NA.. betul jugak kan ,duit raya tu kalau bagi sebelum raya kan lagi afdhal

    ReplyDelete
  2. Ramadhan kareem sal, ...haaaa...kan, ada dah yg setuju

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum,
    yang baju pink jugak ambo berkenan

    ReplyDelete
  4. Ramai yg berkenan, dohla come, putih plok tu:-)

    ReplyDelete
  5. Sempena Ramadhan ini aku ambil kesempatan bayar zakat pendapatan dari wang EPF. Muga-muga ianya diberkati walaupun sebenarnya zakat itu adalah zakat... bukana sedekah!

    Aku bayar terus ke sekolah agama dan NGO muallaf...

    ReplyDelete
  6. Hehe....bagus jugak idea tu NA.... Suka depa, muka masuk blog teacher hihi

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign