Asam Garam Kehidupan: April 2021

Nuffnang

Pages

22 Apr 2021

Salam 10 Ramadhan 1442H.

Dah 10 hari kita puasa kan. Kejap je masa berjalan. Salam kemaafan kpd teman2 yg berkunjung ke rumah saya,  belum sempat saya balas kunjung.  Apapun terimakasih masih sudi berukhwah dengan cikMah ni 🤗🤗.

Semalam sempatlah buat juadah yang hanya muncul setahun sekali ni. Kalau tak bulan puasa jangan harap nak nampak kelibat dia ni.  
Buat sepinggan dalam 25 biji kot.  Bagi kat jiran sebelah 10 biji. Jadilah. 
Sape buat buah melaka@onde2 ni di bulan puasa je,  maknanya kita geng, haha.. 

14 Apr 2021

Goreng bilis berlado

Sape suka menu ringkas macam ni kita geng. Baru celik mata tu ngantuk2 sahur,  kan?? 
Satu lagi sape nak cari cookies raya boleh contact saya ye.  Kat mana korang duduk pun in shaa Allah runner boleh hantar sampai ke pintu hatimu,  mwehehe.. 
Contact saya: 0136560422

13 Apr 2021

Salam rindu 1 Ramadhan1442H.

Lama tak mengemas rumah yang ni, mak aiiii bersawang rata dah,  hihi.. 

Pekabar semua. Selamat berpuasa semua.  In shaa Allah kita jumpa lagi. 

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign