Asam Garam Kehidupan: Saya kalah...

Nuffnang

Pages

1 May 2014

Saya kalah...

Hari ni 1 Rejab-bolehlah mula ganti puasa bagi yang belum, yang dah ganti awal-awal, tahniah..
Hari ni juga 1 Mei 2014- Selamat menyambut Hari Pekerja buat semua. Selamat bercuti merehatkan badan, merehatkan otak yang dah penat bekerja, tapi ada juga yang ambil kesempatan buat OT hari ni, dapat bayaran triple kan...hmmmm...macam jiran sebelah rumah saya ni, kerja kat JPN Putrajaya yang saya dok tumpang pi kerja tu, memang dia rajin buat OT.

Hari ni saya kalahhhhhh...isk, isk..

Selalunya bukak blog, BW, buat entri..hilang ngantuk mata, tapi hari ni, ya Allah, tak mampunya..

Suami, anak-anak semua tergolek semula lepas subuh, saya cuba bertahan, bertahan, bertahan...baca entri kengkawan sampai terpejam-pejam mata, akhirnya saya mengalah,...bersandar dulu kat sofa, tapi akhirnya saya rebah..zzzzzzz...

Bila terbangun, saya pujuk-pujuk hati, takpelah..bukan selalu, nak wat camane, dah usaha taknak tidurkan ( ceh..pujuk hati ke, pujuk nafsu..hu hu )...
ihsan google


4 comments:

  1. Selamat Hari Pekerja..

    ReplyDelete
  2. Terimakasih, Selamat Hari Pekerja juga..:)

    ReplyDelete
  3. hari ni saya pun rasa ngantuk sebab tak sempat nak golek2 hehe, emak bapa bermalam semalam, tengahari dah balik. selamat hari pekerja.

    ReplyDelete
  4. eh, bestnya mak ayah datang rumah, makan-makan, sembang-sembang..bahagianya.
    Selamat hari pekerja juga.

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign