Asam Garam Kehidupan: Macamane nak sebut.

Nuffnang

Pages

12 Aug 2015

Macamane nak sebut.

Saya masih ingat dulu saya pun tak tau nak sebut macamane...so bila bebudak ni bagi jawaban yang lucu dan bermacam- macam bunyinya saya tergelak jelah...ada yang sebut betul- betul ikut ejaannya, ada yang sebut kukumber dan takde sorang pun dapat sebut dengan betul...
Jadi bila saya bagi tau cara nak menyebutnya...kiukamber...bagi cucumber, panjanglah ..oooooo..nya..kira oklah kan bagi budak tadika 6 tahun.

5 comments:

  1. HAHAH BETULLAH TU....KIUKAMBERRR.
    SNG SEBUT JER TIMUN DIK OIII

    ReplyDelete
  2. Hi hi...belajar BI kekdahnya...

    ReplyDelete
  3. Mesti mereka akan ingat bila dah besar kelak Azi
    Ustazah Azi yg ajar sebut dgn betul sebut cucumber:)

    ReplyDelete
  4. Kira ada saham jugalah kan..hi hi

    ReplyDelete
  5. Betul tu...masa budak2 banyak juga pelat nya....

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign