Asam Garam Kehidupan: Ustazah Nadhrah Hannani;)

Nuffnang

Pages

12 Oct 2016

Ustazah Nadhrah Hannani;)

Bila tak cukup ticer..
Kami di tadika tinggal 4 orang cikgu saja. Hai! Susah nak cari cikgu yang betul-betul mau komited dengan tugas. Kadang tengah elok ngajar, dapat tawaran kerja yang lebih bagus, tentulah nak pergi ke tempat yang lebih menjamin masa depan. 

Saya ni pun kalau ikut keinginan tu, hendak juga cari pengalaman di tempat baru, tapi bila tengok boss tu, tak sampai hati plak nak berenti.

4 orang ticer sekarang memang cukup-cukup je untuk cover kelas yang ada. Tapi bila ada sorang guru yang absent coz of sakit or something else, 3 orang guru memang kelam-kabut jadinya. Naik semput dada dibuatnya. Saya pun tak boleh stayback hari-hari, penat cek oii, penat sangat.

Alhamdulillah, hari ni Nadhrah tak gi sekolah. Yelah dia pun exam dah habis, upsr dan psra dah settle kekdahnya. So, Nadhrah tolong ibu di tadika hari ni. Tolong ajar iqra pagi ni.

5 comments:

  1. Reen pernah mengalami situasi seperti akak. Cuma bezanya, Reen kelang kabut cari cikgu ganti. Pengalaman Reen bekerja sebagai Admin di salah sebuah pusat tuisyen.

    ReplyDelete
  2. UNTUNG USTAZAH NADHIRAH DPT PENGALAMAN JADI TICER DLM USIA MUDA

    ReplyDelete
  3. rajin nadhrah tolong ibu.

    zaman saya hantar anak ke taska dulu-dulu pun selalu jadi kes tukar2 cikgu/ticer. kadang2 budak baru nak mesra dgn cikgu tu, dah berhenti.

    ReplyDelete
  4. Wah senanglah lepas ni.....Bolehlah ticer Azimah tido bawah meja haha....

    ReplyDelete
  5. Wah senanglah lepas ni.....Bolehlah ticer Azimah tido bawah meja haha....

    ReplyDelete

Baju Muslimah

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign