Asam Garam Kehidupan: Riang ria Umar Zikri.

Nuffnang

Pages

12 Nov 2016

Riang ria Umar Zikri.

Sesekali bercuti, seronok betul budak ni. Ni memang kaki berjalan ni. Pantang abah bergerak, mula nak ngikut. Kalau ambik gambar suka buat gaya pelik-pelik.
Ladang strawberi Mardi
Makan aiskrim strawberi awal pagi, yummy..
Di Lavendar Park, abadikan kenangan je, tak masuk pun..
Di kilang teh Tanah Rata.


Entah mane dia dapat salotep, tampal plak kat hidung.
Riang-ria tiga beradik.
Ibu tak join masa ni, duduk kat kedai cenderahati, rasa beku kaki dek sejuk, tapi bebudak ni tak tau sejuk kot.

In shaa Allah ye nak, ada rezeki kita datang lagi, tak puas ye dapat sekejap je round Cameron, tu pun tak dapat pegi banyak tempat, dah hujan..kita ni orang dah biasa duk dalam kehangatan, bila dipeluk kesejukan mulalah tak tahan.

6 comments:

  1. Amboiiiii Zikri, kemain lg erkkkk...

    ReplyDelete
  2. Haa, ni lah model cilik aii hehheh..

    ReplyDelete
  3. Aku pun tak pernah ke lavender Stroberi Park tu rasanya mak. Asal tengok tiket mahal jer seram haha....
    Aku rasa CH tu sejuk kalau malam je mak .....siang siang gini, panas aje aku rasa. Musim hujan kot... tu yg sejuk tu

    ReplyDelete
  4. Kan, seram gak..dahla serba mahal.
    Ari rabu tu tkdelah sejuk sgt sbb tk hujan, tapi kamis tu hujan sehari suntuk aku rasa, sbb kt area rmh aku pun hujan.

    ReplyDelete
  5. besar dah Umar Zikri..ala, kat strawberry besar tu, saya yg dah tua ni pun posing macam2.tapi xdelah smpai berdiri atas tu. hahah

    ReplyDelete
  6. Hah, statement tu saya suka! Dah biasa dengan kehangatan, manalah tahu kesejukan!

    Sayanglah ya masa pergi ni hari hujan. Kalau tidak bestnya melenjan di CH.

    ReplyDelete

Baju Muslimah

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign