Asam Garam Kehidupan: Tasbih digital.

Nuffnang

Pages

15 Jan 2020

Tasbih digital.

Comel, boleh sarung macam cincin, banyak kaler pilihan, murah..kualiti? Bergantung pada cara guna kot..sebab saya pernah guna kejap dah rosak, hihi..bukanlah maknanya saya rajin sangat berzikir sampai cepat naw rosak, mungkin sebab saya ni jenis suka taruk merata2 tempat.
Biasalah pastu terlupa kat mana taruk, cari2 tak jumpa..tengok2 ada dalam bakul bawang..gitulah.
Arwah ma saya punya, arwah ma pergi haji tahun 2002, sampai sekarang masih elok..cuma berkarat sikitlah. Arwah ma dok ketik, ketik,ketik..ke mana2 pun dibawaknya. Saya pun jarang guna ni, dulu2 Umar Zikri dok buat main je, nasib baik tak rosak.

9 comments:

  1. 2002, sudah 18 tahun sudah, lamanya bertahan.

    Bolehlah NA guna..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum kak, moga sentiasa diberikan kesihatan yang baik.
    comel yg pink tu. Ada juga beli dulu-dulu, zaman tasbih digital mula-mula femes dulu.

    ReplyDelete
  3. Hehehe sama la dgn akak ni ha. Lupa taruk kat mana 😆

    ReplyDelete
  4. Pernah juga guna sekali...tapi dah tak tau ke mana dah alat yg kelabu tu...

    ReplyDelete
  5. Alhamdulllah, tahan lama tasbih digital arwah mak..kenangan tu..

    ReplyDelete
  6. Ketik zikir ni 100 kali
    'la ilaha illaullah al malikul hakkul mubin'
    Mudah2an murah rezekinya

    ReplyDelete
  7. mudah untuk zikir...tekan tekan saja kan

    ReplyDelete

Baju Muslimah

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign