Asam Garam Kehidupan: Terimakasih adikku JM.

Nuffnang

Pages

6 Feb 2015

Terimakasih adikku JM.

Ni kali kedua  dapat hadiah dari Jm. Hadiah sebagai salah seorang pengomen terbanyak bulan Disembar 2014.( kalau tak silaplah).
Sebenarnya dah lama dapat, cuma terlambat berceritanya. Haa..spesel tau, buah tangan dari Shenzen, China. Best betul jm, merata dapat berjalan ke negara orang. Kita tumpang baca cerita dia pun seronok, jadilah...tak dapat pegi,dapat tengok gambar yang cantik-cantik dan mengujakan kat blog jm.

Sekali lagi, tq my dear jm..

8 comments:

  1. tahniah acik..ehehhe..yg korea tu fm juga ka? lawa nya..

    ReplyDelete
  2. Tq na-liena, haah, yg korea tu fm juga.

    ReplyDelete
  3. nino nino nino ...JM datang ni heee...dah selamat sampai ye akak..alhamdulillah..terima kasih tau sentiasa support blog JM cuma satu je ...JM x boleh nak baca semua entri kat blog akak ni so jgn merajuk eh...pastu x boleh nk datang selalu..sesekali je..boleh kan :-)

    ReplyDelete
  4. takpe, faham..JM kan sibuk, biasalah tu.akak pun skrg ni takleh nak selalu BW, dah keje 5 hari seminggu ni terasa keletihannya.

    ReplyDelete
  5. Tahniah weyh.....dah lekat lum?

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign