Asam Garam Kehidupan: Lassi manggalah sangat..

Nuffnang

Pages

10 Nov 2015

Lassi manggalah sangat..

Jom try.
Hari tu dapat mangga yang kecik, bulat-bulat tu, kawan bagi. Kat Terangganu mangga jenis tu dipanggil pelam ringan, saya blend 3 biji dengan susu, tuang jus sunquick mangga dalam 2 sudu besar, kalo suka campur ketul ais, kalo tak suka cam saya, tak payah tarok pun sodap.
Bagus untuk sesiapa yang berhajat nak menurunkan berat badan. Saya dah kurus sikit tau. Disahkan sendiri oleh cik abang saya, hi hi.

Alhamdulillah..
( sori, dah hampir habis minum baru teringat nak amik gambar )

5 comments:

  1. kalau abang sendiri kata dah kurus, memang betullah sebab selalunya orang yang selalu bersama kita takkan perasan kekurusan atau kegemokan kita...

    ReplyDelete
  2. Wowwww .......tang kurus tu mmg mak berminat sangat tau.....harus cari pelam ringan 20 kg ni nak buat lassi punya pasal hihi....


    ReplyDelete
  3. Buat jgn tak buat2x, alaaa mak, ko tkyah kurus pun ttp mengancam la..

    ReplyDelete
  4. 3 biji sekali blend, x masam ke?

    Wat jeruk / cicah 'colek' kan sedap..

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign