Asam Garam Kehidupan: Sukaneka I Brain Islamic.

Nuffnang

Pages

30 Jul 2016

Sukaneka I Brain Islamic.

Akhirnya. Selesai satu beban yang den tanggung selama sebulan. Penat lolah melatih, menjorit nak bagi elok, sempurna di mata mak ayah bebudak tu...hari ni, Alhamdulillah, kot ada cacat sesikit tu adatla kan, nama pun bebudak.

Antara acara sukanekanya..lumba lari, acara musang berjanggut, menggolek bola dengan gelung, masuk air dalam botol guna span. Tak ketinggalan acara untuk mak pak yang sporting..masuk air dalam botol menggunakan tangan, untuk mak-mak plak acara kopek limau dan makan sampai habis. Sayangnya saya tak sompek mogang henpon pun, jadi gambar yang ada ni hasil snapan ticer-ticer lain.

Jom kita bersukaneka.

6 comments:

  1. Tahniah.. sib baik x sempat pegang hp, kalau idok, gambar ticernya xder..

    ReplyDelete
  2. Sukaneka! Rindu zaman kanak-kanak 😊

    ReplyDelete
  3. sukaneka kanak2 yg menghiburkan dgn telatah kanak2 kecil ni

    ReplyDelete
  4. wahhh..inilahyang buat kak azimah pening ye...heheh...tahniah kak,..happynya kanak-kanak riang ni..suka tengok meriah sangat..hamper hadiah tu mesti akk ada balut jugak kan..irda nampak air laici ..nak sikit...hehe

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah..berjaya juga ye, sikit2 hal tu biasalahkan kak, bebudak nih macam2 ragam, anak saya kalau dengan ticer kemain semangat berlatih, bila omaknya ni ado, toruih berdobar2 jantung nak buat persembahan..

    ReplyDelete
  6. Jenuh juga ye mak nak melatih budak kecik ni. Bukan boleh sekali kalau dah namanya budak. Tu belum lagi nak siapkan persiapan, alatan sukaneka...Mak tengok pun dah letih weyh hihi

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign