Asam Garam Kehidupan: 9/4/2018-Isnin.

Nuffnang

Pages

9 Apr 2018

9/4/2018-Isnin.

Kita mulakan hari baru dengan semangat baru.. In shaa Allah.

Moga sisa2 semangat yang masih ada dapat merawat luka.. Dah tua kan... Tak yah lah simpan marah tu lama2

Moga Allah memudahkan semua urusanku di Yaumil Mahsyar nanti... Tidak terkait dengan sesiapa pun.

Aminnnn..
KLIA-2/4: sambut kepulangan makcik kesayangan balik umrah,  gigih ke sana naik grab,  mudah2an dapat berkat orang balik dari tanah suci... 

6 comments:

  1. InshaAllah kak...moga dipermudahkan segalanya untuk akak ye

    ReplyDelete
  2. Aminn, aminn.. Trmkasih mama yan

    ReplyDelete
  3. Bagus bagus.... buat buat lupa sudah mak! Kita dah senja senja ni tak payah pening kepala, kang banyak saraf putus pulak hihi...

    Wah ko sanggup tu naik grab gi KLIA.... Tp yelahkan, berkat tu yg kita rebutkan, moga ada gak tempiasnya

    ReplyDelete
  4. Tulah mak, agaknya bila umur dah semakin senja ni tu yg jadi makin sensitip, huhu..

    Yg anak dare aku kt kontan nung pi msg marah kat boss aku tu, bagi plak link blog aku ni supaya boss aku baca, aduyaiiii... Spoil boto.


    Aku gi naik grab, laki aku tak dapek cuti sbb dia tgh tanggung kerja org.

    ReplyDelete
  5. forgive & forget...rasa lapang hati & fikiran..
    jauh tu naik Grab..takpe lah, sekali-sekala..

    ReplyDelete
  6. Bertabahlah duhai hati. X mahu sedih2 ok?

    Jom sertai giveaway yg sdg berlangsung di blog Abam Kie? Terima kasih.

    http://www.zukidin.com/2018/04/spm-result-giveaway.html

    ReplyDelete

Baju Muslimah

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign