Asam Garam Kehidupan: Terbaikkk nasi dagang makcik saya.

Nuffnang

Pages

7 Jul 2016

Terbaikkk nasi dagang makcik saya.

Jom makan nasi dagang. Gulai ikan aya lawan acar timun, ni round kedua dah ni. Masya Allah...teruk sungguh kan, camane nak start puasa 6 nih. Kalau boleh nak start awal, bukan apa...lagi lambat lagi berat nak buat. Betul. Tangguh-tangguh sebulan syawal pun berlalu, sapa yang rugi, sayalah..rugilah sebab hilang pahala setahun berpuasa. Ishhhh...tak boleh jadi nih.

12 comments:

  1. sedapnya kakk..saya suka nasi dagang ikan tongkol..huhu

    ReplyDelete
  2. Mcm akk ckp, terbaikk, tkde org bole celen, tapi akk pun bole buat cuma tk samelah rasanya.

    ReplyDelete
  3. Mcm akk ckp, terbaikk, tkde org bole celen, tapi akk pun bole buat cuma tk samelah rasanya.

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum Kak,

    Terliur tgk Nasi Dagang tu, terus lapar..
    Dulu saya tak tahu ikan aya tu ikan tongkol, hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. LZ duk seromban yo, akk somi org rombau, tu yg tau cakap nogori, hihi.
      Org nogori tak pandai makan ikan aye ni, akk kalo balik umh mak mentuo masak nasi dagang gulai ikan tenggiri.

      Delete
  5. disebabkan kurang makan ikan jadi nasi dagang berlauk ikan aye ni bukan pilihan saya, tapi saya tahu mesti sedap tu sebab tengok gambar pun dah terliur, tapi saya makan nasi dagang dengan ayam je heheh

    ReplyDelete
  6. Mama yan cayang oii, mana nok regu nasi dagang lawan lauk ayam, hihi

    ReplyDelete
  7. Mama yan cayang oii, mana nok regu nasi dagang lawan lauk ayam, hihi

    ReplyDelete
  8. Sedapnya nasi dagang....fav food tu kak

    ReplyDelete
  9. nasi dagang dengan ikan aya memang sedap...tambah pula kalau ikan fresh...

    ReplyDelete
  10. Amboih....makan sorang tau ko ni...
    Ada separuh org tak suka ikan Aya ni kan. Tp mak mmg suka hihi...

    Aku tgh berperang ngan nafsu ku ni mak. Jeles aku tgk laki aku puasa 6 dah dpt 4 hari huhu....

    ReplyDelete
  11. aida suka nasi dagang dgn ayam :)
    ikan tongkol kurang skit...

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign