Asam Garam Kehidupan: Alhamdulillah, baik dah.

Nuffnang

Pages

15 Mar 2017

Alhamdulillah, baik dah.

Camnilah rupa rumah bila nakhoda kedua tumbang. Kalo nakhoda pertama yang tumbang, nakhoda kedua masih boleh jaga kesejahteraan dalam kapal. Chewah..berfalsampah la plak.


Alhamdulillah, dah baik demam. Tapi kena makan ubat klinik dulu weyh, baru ok, panadol biasa tak jalan. Sekejab je ok, pastu mulalah menggigil, kepala berpusing, lemah lutut,sakit sendi..pendek kata, semualah sakit. Eh! Aduh tak baiknya bersungut plak. 

Tapi ramai yang demam. Anak-anak kat tadika tinggal separuh je, ticer ada 6 orang, bersilih ganti demam. Hari ni je 2 orang ticer demam.

Korang, sori tau..belum sempat balas kunjung, nak mengemas seantero rumah plak nih. Kang lapang-lapang den berkunjung yo. Terimakasih atas doa-doa kalian. 

12 comments:

  1. alhamdulillah dah sembuh.. karam kapal ye kak bila nakhoda keduanya demam hehehe

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah dah sehat..Apapun pelan2 lah kemas kapal yang karam tu.Banyak kan berehat dulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.
      Nak tau kak, saya balik keje, tengok rumah bersepah, sendiri terkujat, agaknya camtulah kalo suami balik kerja tgk rumah bersepah kan, huhu.
      Saya jenis tk boleh duk diam kak, kalo badan dok diam, mulut plak bising, tak pun badan bergerak, mulut membebel, haha

      Delete
    2. Alhamdulillah.
      Nak tau kak, saya balik keje, tengok rumah bersepah, sendiri terkujat, agaknya camtulah kalo suami balik kerja tgk rumah bersepah kan, huhu.
      Saya jenis tk boleh duk diam kak, kalo badan dok diam, mulut plak bising, tak pun badan bergerak, mulut membebel, haha

      Delete
  3. Alhamdulillah. Mudah2an sihat berpanjangan.
    Banyak tugas nak disettlekan dalam kapal tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, tu baru tjk sikit kat tingkat bawah, blm tingkat atas lagi, byk gak lagi nak kena settlekan

      Delete
  4. Alhamdulillah
    Dah sihat ye Tin Mah..
    Sekarang musim domam..
    Den pun tumbang 3 hari..
    Beli lauk kedai jer..
    Rumah jangan cakap lah..
    Kalah kapal karam hahhah..

    ReplyDelete
  5. Baguslah ticer dah OK :)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah dah sembuh. Takpe kak, take your time. :)

    ReplyDelete
  7. Biasalah mak..... sapa nak mengemas rumah kalau bukan kita dan kita dan kita kan. Kalau dah kita yg sakit cenggitulah jadinya. Tutup ajelah mata ko tu. Tak delah semak mata tu.

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign