Asam Garam Kehidupan: Cuba tips ni.

Nuffnang

Pages

14 Jan 2015

Cuba tips ni.

Selesai kelas. Duduk rehat jap. Sambil belek-belek phone, jumpa tips ni. Macam best jer. Bagi ibu-ibu yang anaknya baru masuk darjah 1, belum tahu tengok jadual, cer ikut tips ni, tapi rasanya anak-anak yang dah boleh ikut jadual pun boleh pakai ni. Saya pun nak cubalah...ok..nanti nak sticker warna-warni ni kat pasaraya.

7 comments:

  1. ooo nanti etuza tengok buku teks Alya tu ya..bagus ni panduan jimatkan masa juga

    ReplyDelete
  2. ooo nanti etuza tengok buku teks Alya tu ya..bagus ni panduan jimatkan masa juga

    ReplyDelete
  3. UA dan cikgu etuza pun setuju kan, jadi jom kita pun bole cuba ni..

    ReplyDelete
  4. Ohhh...gambo ni mmg viral kat WA sekarang NA....bagus jugak idea ni sebenarnya kan....

    ReplyDelete
  5. dari dlu tak terfkir nak buat macam ni..hehe..sekarang mcm2 petua ada..

    ReplyDelete
  6. jgn kata budak darjah 1 akak..budak tingkatan 1 boleh peraktik ni nanti JM minta adik buat camtu

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign