Asam Garam Kehidupan: Cepat betul Allah menjawab.

Nuffnang

Pages

11 Apr 2016

Cepat betul Allah menjawab.

Semalam baru terfikir nak beli domino's pizza, selalu nak beli, tapi bila ingat kolestrol...patah semangat.

Aiksss...aleh-aleh hari abang tengah bawak balik pizza domino's..katanya cikgu bagi hasil duit kelas. Kawan lain dapat terus makan, abang tengah bawak balik kongsi rasa sikit sorang pizza mini tu, aduh....terharu sungguh hati ibu atas ingatan abang itu...nak nanges dah ni..

27 comments:

  1. Syukur alhamdulillah terdetik saja di hati terus sampai depan mmata...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah..rezeki sedikit sama dirasa..

      Delete
    2. Alhamdulillah..rezeki sedikit sama dirasa..

      Delete
    3. Alhamdulillah..rezeki sedikit sama dirasa..

      Delete
  2. ini yang dikatakan... sesekali makan tak ngapa...

    bukan selalu...

    ReplyDelete
  3. Tulah...mmg sesekali je, setahun sekali kot, ha ha..takutlah IM, penyakit2 moden hari ni byk bpunca dr pemakanan..

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah abang ingatkan ibunya dan adik, berair jugak mata aunty

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abang ni kuat menyakat juga, tapi ibu bole mta tolong dlm byk hal juga.

      Delete
    2. Abang ni kuat menyakat juga, tapi ibu bole mta tolong dlm byk hal juga.

      Delete
  5. Weyh mak aku pun lama tak makan pizza nipis gini teringinlah pulak weyhhh.... aku suka pizza sambal ikan bilis....
    Tulah aku sekarang ni makan pun kena jaga jugak takut dare naik weyh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau tkpe..masa muda dah makan tak hengat, ni dah tetua ni kang sakit sape susah.
      Pizza nanas aku suka, aku cari yg ni.

      Mak..ko dh hbs qadha pose ke blm?

      Delete
    2. Tau tkpe..masa muda dah makan tak hengat, ni dah tetua ni kang sakit sape susah.
      Pizza nanas aku suka, aku cari yg ni.

      Mak..ko dh hbs qadha pose ke blm?

      Delete
    3. Tahun ni aku insaf sikit....awal awal dah ganti tp nak puasa sunat masyaallah liat sungguh

      Delete
    4. Tahun ni aku insaf sikit....awal awal dah ganti tp nak puasa sunat masyaallah liat sungguh

      Delete
    5. Nape insaf siikit, insaf banyak la;)

      Delete
    6. Nape insaf siikit, insaf banyak la;)

      Delete
  6. alamak bergenang air mata..alhmdulillah sejuk perut ibu..

    ReplyDelete
  7. CikSiti hilang mana lama sgt? Tertggu2 CikSiti update entri

    ReplyDelete
  8. CikSiti hilang mana lama sgt? Tertggu2 CikSiti update entri

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah rezeki

    terharu betul bila anak2 buat macam tu kan

    ReplyDelete
  10. Alhamdullilah. ada rezeki akak makan pizza. Bagus ingatan anak akak. Ingat kat keluarga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhmdulillah, moga siqah pun dpt ank yg baik.

      Delete
    2. Alhmdulillah, moga siqah pun dpt ank yg baik.

      Delete
    3. Alhmdulillah, moga siqah pun dpt ank yg baik.

      Delete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign