Asam Garam Kehidupan: Apa lagi yang best hujan2 ni selain nasi lemak.

Nuffnang

Pages

14 Nov 2017

Apa lagi yang best hujan2 ni selain nasi lemak.

Pastu dapat pulak kepok leko Teganung, ada parent balik dari sana, padahal baru teringat2 dah lama tak makan, dan dah lama tak balik Teganung, huhu...rindu rumah arwah ma, dah tanya laling, in shaa Allah bulan 12 kalo tak banjir bolehla balik katanya..
Tak padan 4 tahun tu, suko nasi lomak, roti canai..lawan plak Milo kotak, jangan ko lolap dalam kelas sudahla ye, nasi lemak singgit, sedap sambalnya Tak pedas sangat, nak kenyang kena beli 2 bungkus, 3 bungkus ke, tengok saiz perut, hehe
Cekodok pisang, kepok leko siram sos, umang aiii, Bak kato mak mentuo den, Tak berdayo nak tolak kalo dipelawo.
Jemput kome, jom sarap sesama.

11 comments:

  1. Azi,pagi2 dh cite makan...sedapnya dapat kopok leko panas hujan2 ni.
    Wah boleh tahan pedas juga budak 4 thn tu ya.Iman dah 11 thn mkn nasi lemak tanpa sambal .Pantang merah sikit ,tolak tepi.

    ReplyDelete
  2. sedapnya, akak 'sarapan' blog je.. he he he, nak p kantin mmg confirm makanan blum siap masak.. klas plak pkl 1030 nnti... tapi serius nasi lemak n semua makanan tu tambah menyebabkan perut akak berbunyi2..

    ReplyDelete
  3. Makan mihun sup pun sedap...hihi

    ReplyDelete
  4. Ubi kayu rebus + kopi o

    ReplyDelete
  5. Sedapnya sis... Nasi Lemak Daun Pisang memang sedap...

    ReplyDelete
  6. Ngences ni ticer hujan2 pulak ni :D

    ReplyDelete
  7. Tahan budak tu makan nasi lemak ek mak. Anak aku yg kecik tu sampai sekarang makan nasi lemak tak dengan sambal.

    Yelah mak, teringin nak makan kopok keping yg banyak ikan tu. Cicah dgn sos. Uh sedapnya weyh!

    ReplyDelete
  8. Ubi kayu rebus cicoh nge kepala parut! Sedak makang time sejok2.

    ReplyDelete
  9. uih ngences jugak..

    Jemput singgah baca tips suami isteri yang masih menanti kehadiran cahaya mata.

    ReplyDelete
  10. Wah ada kepuk Ganu.
    Lama dah tak singgah Losong.

    ReplyDelete
  11. Nasib baik baru lepas makan keropok lekor, takdalah terliur dan termengidam.

    Nasi lemak sebungkus kecil tu kalau kena sambalnya, memang sedap. Sedar tak sedar, boleh terhabis dua bungkus dibuatnya!

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign