Asam Garam Kehidupan: Almost done.

Nuffnang

Pages

23 Dec 2015

Almost done.

Penat, letih, penin yang bercampur aduk, berputar-putar, berlegar-legar, haaa...apa lagi, semua tulah, hampir dua minggu pulun menyiapkan hiasan kelas, rasanya berbaloi, hi hi..kenapa? Sebab boss tak tegur satu hape pun yang saya buat, kalo yang kelas lain tu ada je dia tegur suruh betulkan balik, dia panggil saya otai, otai pun otai lah, janji kerja saya selesai.

Saya beria bercerita ni sebab saya masuk tadika ni dulu, tadika ni masih kosong tanpa hiasan yang sepatutnya, saya tambah sikit, sikit, dan hujung tahun ni, in shaa Allah selesailah. Tapi bukanlah atas usaha saya sorang, ticer-ticer lain ada buat, cuma bak kata orang, kena selalu diketuk cam paku ngan tukul..

Salam rindu buat semua teman yea, ampun maaf sangat belum sempat bertamu ke laman korang.

Esok milad Rasulullah, jom perbanyakkan selawat..
Sollu alan nabiy..

2 comments:

  1. kreatif dan menarik.
    singgah sini..jom selawat banyak banyak

    ReplyDelete
  2. Bgus azimah
    Kretif lagi inovatif

    Sesuai jadi guru anak2 kecil...cabaran tau ajar

    bdk2 ni..

    Allahumma soli Ala Muhammad

    ReplyDelete

Baju Muslimah

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign