Asam Garam Kehidupan: Rehat sekejap di celah kerisauan..

Nuffnang

Pages

8 Dec 2015

Rehat sekejap di celah kerisauan..

Masya Allah...tajuk, tak menahan bak sepatah ayat mak kesayangan ramai Okje ( sori, tak letak link, you tkyah letak link orang kenal jer )

Risau tak sempat nak siapkan kelas yang amatlah kosong ni. Tahun depan student 6 years bertambah, Alhamdulillah,...so, kena pindah kelas yang lebih besar. Dan kena siapkan hiasan supaya sesuai untuk 6 years student, takkan nak lekat  abc, 123 jr kan. Ni saya tengah siapkan pokok bunga 25 Rasul. Tu yang kena buang semua hiasan lama, cat dan bertungkus-lumuslah saya dalam masa tak sampai sebulan jer lagi ni..aduihhh, penin-penin..

Alhamdulillah, kiranya dipermudahkan juga cuti sekolah ni tak ramai yang datang. So sehabis tusyen pukul 11 pagi, saya pulunlah apa patut.

Tolong doakan saya sentiasa sihat, sentiasa in a good mood, sentiasa steady untuk siapkan benda ni, hu hu..nak balik Terengganu plak In shaa Allah khamis ni. Selasa kerja balik.

16 comments:

  1. Asalam cantik corak ..baru jumpa blog ni semula Nor Azimah..apa khabar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam cikgu, trmkasih atas kunjungannya. Tulah dia, tengah dok hias2 kelas tadika

      Delete
  2. Replies
    1. Kena merajinkan diri, dah bidang kerja camtu.

      Delete
  3. sewaktu ibu_suri masih sihat dulu dan menjadi guru tadika, saya pun turut sama kena 'kerah; tolong setup kelas bila hujung tahun....

    ReplyDelete
  4. Hi hi, mesti IM pun berbakat nak hias2 ni, tolong kasi idea..

    ReplyDelete
    Replies
    1. idea... ibu_suri kasi sebab otak dia memang terlebih kreatif. saya cuma pelaksana...

      Delete
  5. Kalau ibu_suri masih sihat kan bagus

    ReplyDelete
  6. Eh? Ye ke kesayangan ramai? Huh....kelaut adalah haha....
    Apa yg ko risau sangat mak? Alah ko belasah je mak... budak budak bukan tau apa pun hihi....janji warna warni....kiki....

    Baru mak tau hias kelas, mengecat bagai tu masuk dalam job spek ko mak.... Emm ...kalau cenggitu mmg patut risau pun....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tengok jerlah majalah deko mak, habis cerita

      Delete
    2. Tengok jerlah majalah deko mak, habis cerita

      Delete
    3. Alaa, tak ngaku lak dia..
      Takdela smp ngecat, kang buatnya aku pengsan, haa, aku oder je nak cat camane, bos aku laki binila ngecat, aku tggl nak deko2 je

      Delete
    4. Takyah majalah deko, google jer, masalah nak membuatnya tu, berkejar dengan masa.

      Delete
  7. Saya singgah disini.
    Kak hainom okjer semua kenal

    Semoga dipermudahkan kerja kerja akak ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah kan, dia tknak ngaku tu, merendah diri gitew, ko jgn marah mak yea.
      Amin, trmkasih atas doanya

      Delete

Baju Muslimah

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign