Asam Garam Kehidupan: First time buat.

Nuffnang

Pages

27 Dec 2015

First time buat.

Jangan tak caye, gigih aku menggoogle cari resepi. Sebab dah terlanjur...hi hi terlanjur berjanjilah. Aku janji dengan bos aku nak cari orang buatkan. Bos aku tu tak abis-abis ngidam kuih ni, padahal dah nak beranak pun,tapi orang tu tak sanggup plak, sibuk katanya..

Jadi sian kat bos punya pasal, aku try buat pagi tadi. First time korang seumur hidup aku, dah nak jadi nenek kot, hi hi..sungguh first time pun, aku rasa not bad, tapi rupanya sebab dapat pujian dari anak-anak aku. Tapi rupanya cam kena lenyek stemroll, hu hu..So minggu depan 5/1/2016 bole la aku buat untuk bos aku plak, in shaa Allah..

Gading galoh namo e,
Ateh topung,
Bawah pulut.





Ataupun orang bandar panggil...Seri muka...sape nak muka berseri-seri makanlah kuih ni..

5 comments:

  1. suka makan juga selalu beli..

    ReplyDelete
  2. Kan..senang beli je, tapi rupanya takla sesusah mana nak buatnya.

    ReplyDelete
  3. memang berseri muka sapa yang makan hehehe

    p/s kak nor azimah...di google plus tak ada link url kak...tambah sikit bagi memudahkan blogger lain dapat ke blog akak

    ReplyDelete
  4. Terimakasih Arz atas saranannya, in shaa Allah akk usahakan.

    ReplyDelete

Baju Muslimah

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign