Asam Garam Kehidupan: Tengoklah kerja anak dara cikMah ni.

Nuffnang

Pages

3 Feb 2021

Tengoklah kerja anak dara cikMah ni.

Alkisahnya malam tadi..orang lain dah tidur, dia berjaga..padahla dapat jumpa cik ti..padan muka🤣
Boleh dia kata, tikus tu tau dia takut, tikus tu terjun dari lubang xzos fan nak terpa kat dia.
Tapi dalam ketakutan tu, berjaya juga dia mengurung cik ti ni guna tudung saji cikMah, dia kata tikus tu lari satu rumah. Dia dah sembur ridset, dah siram air panas tapi tikus tu tak mati. Akhirnya tikus tu terperangkap kat pintu depan tak tau nak lari ke mana dah, akhirnya dia berjaya mengurung cik ti tu, ermmmm..nampak gaya cikMah buang jelah tudung saji tu.

Kenalah tunggu toklaki cikMah balik kerja petang karang untuk menyetelkan cik ti ni. 

8 comments:

  1. Kejar satu rumah. Akhirnya berjaya.

    ReplyDelete
  2. Satu hal juga nak tangkap cik ti bawah tudung saji tu.
    Pasang perangkap je Azi kalau ada masalah cik ti tu...perangkap yg jaring ,hidup2 terkurung ,buang jauh2 dari rumah.

    ReplyDelete
  3. Hehe tapi nasib baik usaha dia mebuahkan hasil 😅😂

    ReplyDelete
  4. Berjaya tangkap Cik Ti 😁

    ReplyDelete
  5. Wah! Hebatnya dapat tangkap cik ti hidup-hidup!

    ReplyDelete
  6. Ni kes mana sempat capai je lah..berani pulak dia. Mujur tikus dapat tangkap :)

    ReplyDelete
  7. Update tikus.
    Abah balik kerja petang, dia pun tak tau nak buat cane, sbb bwh tudung saji kan, tolak smp depan pintu, tadah plastik konon biar masuk dlm plastik, last2 tikus berjaya mengxkepkan diri dia, tudung saji pun selamat masuk tong sampah

    ReplyDelete
  8. Hahaaa..bagus anak dara kak azimah..saya kat tuisyen tu psg perangkap..kena smpai 3 ekor..pakej siap anak dia lg hahaha..puas hati!

    ReplyDelete

Baju Muslimah

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign