Asam Garam Kehidupan: Sekali lagi ampun maaf.

Nuffnang

Pages

25 Sept 2014

Sekali lagi ampun maaf.

Assalamualaikum wr,wb, sejahtera ke atasmu wahai para sahabat yang sudi singgah ke sini walaupun tiada kunjung balas dariku, Ampun maaf semua kerana belum sempat jua membuat kunjung balas ke rumah kawan-kawan, dulu tu rupanya masalah dengan pc saya, kali ni masalah tenet slow sebab belum bayar bil, al maklum guna broadband jer. Guna broadband ni tulah masalahnya, habis koata je mulalah slownya ngalahkan kura-kura. Dah ulangkali minta streamixla, itula, inila...tapi larling cakap takleh, risaukan Muhammad Danish tu, kalau dia balik dari asrama, tepon saya dah jadi macam tepon dia, tab yang dibeli untuk adik-adik main game pun dia yang kongker, tade kredit pun dia curi-curi hidupkan hot spot, kalau ada tenet yang 24 jam tu, tak taula macamane raya cinenya dia.


Minggu depan jadual kerja saya berubah, saya kerja hari selasa, khamis dan jumaat pula. Tak kisahla, apapun yang diminta In Shaa Allah saya cuba buat yang terbaik, kerja nikan amanah, setiap sen yang kita terima akan dipersoalkan di sane nanti, taknakla makan apa yang bukan hak saya. Tak mampu menanggung hisab yang berat tu, Masya Allah.


In shaa Allah, once larling dah settlekan bil, saya akan segera ke rumah kawan-kawan yea, salam sayang buat kzakie, knor, Fair, JM, Hainom OKjer, Sal, kak eye nee, kak azieazah, IM dan lain-lain. Sekali lagi ampun maaf.

4 comments:

  1. slow and steady je..
    memasing ada masalah memasing.. ;)

    ReplyDelete
  2. tak per..setel lah dulu mana yg patut....

    ReplyDelete
  3. Assalam aizamia3 dan kak eye-nee, moga kalian berdua dalam rahmat dan kasih sayang Allah, terimakasih atas kunjungan dan komennya...:)

    ReplyDelete

Baju Muslimah

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign