Asam Garam Kehidupan: Sibuk ngalahkan PM kot, he he..

Nuffnang

Pages

10 Nov 2014

Sibuk ngalahkan PM kot, he he..

Salam sejahtera wahai para sahabat alamaya kesayanganku. Rindunya nak jenjalan ke rumah kawan-kawan, menjamu minda dan hati dengan buah tangan dari kawan-kawan, tapikan..sibuk bebeno la dah dekat-dekat nak cuti sekolah ni. Ni pun update kat tab je, manalah tahu kot ada kengkawan yang tersesat ke sini, at least adala juga buah tanban ( amik kau, typo habiss. nak tulis tangan sebenarnya ) terbaru untuk dijamu walaupun ala-ala kopi dan biskut tawar je, he he...

Tengah sibuk dengan kertas peksa akhir tahun KAFA dan 'merait' buku-buku ni. Dan yang paling mendebarkan sebab minggu depan 16/11 kami nak buat majlis akhir tahun merangkap sekali hari keluarga tadika, KAFA dan taska tempat kerja saya tu. So...memang baaaanyak sangat kerja nak settle sebelum hari tu, saya plak ditugaskan di bahagian protokol dan hadiah, urusan mencari hadiah semua di bahu saya, balut serahla kat anak buah.
siapkan goody bag dulu.

Jadikan kawan-kawan, andai ku menyepikan diri ( cewah, keh, keh) bukanla aku melupakan kalian espeseli kzakie, knor, sal, UA, fair baby pose ( sekadar menyebut beberapa nama ), in shaa Allah lepas lega dan settle semua nanti kita bercerita panjang.

3 comments:

  1. It's ok kak..Semoga majlis berjalan lancar ye..

    ReplyDelete
  2. takpe selesaikn mna yg penting... anak2 murid tu tak sabar nk tgok result.. n hadiah..
    cpt2 sikit 'merait' ustazah....

    ReplyDelete
  3. JM pun daha lama x singgah sini harap2 kak Azie x lupa sama JM ye hikss
    nanti bila dah ada waktu senggang tu boleh lah kita sengol sengolan di alam maya ni ye...

    ReplyDelete

Baju Muslimah

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign