Asam Garam Kehidupan: Khusus buat blog babY-pose.

Nuffnang

Pages

13 Mar 2014

Khusus buat blog babY-pose.

Saya tak tau tindakan ni betul atau salah, minta maaf banyak-banyak kat BabY-pose kalau apa yang buat ni salah, tapi saya tak tau nak hubungi saudari macamana.Saya buat ni pun dengan harapan saudari dapat cari jalan penyelesaian dan saya dapat berkunjung ke blog saudari lagi.

Macam ni...petang ni bila saya bukak blog saudari ada pemberitahuan dari google yang blog babY-pose has been block because of Malware virus. Dua kali saya try buka, dan dua kali juga ada pemberitahuan yang sama. Moga mesej ni sampai kepada saudari...

4 comments:

  1. Farah baru singgah tadi tapi ok nampaknya kak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. o yeke? nanti free2 akak singgah semula

      Delete
  2. Terima kasih blogger Nor Azimah, buat entri untuk bagitau blog saya ada malware ni, en hubby cakap dia tolong tengokkan nanti.Harap boleh keluarkan, InshaAllah. Baru Farah comment tadi mungkin sesetengah terminal kut.

    ReplyDelete

Baju Muslimah

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign