Asam Garam Kehidupan: Sampai lupa nak letak tajuk...

Nuffnang

Pages

28 Mar 2014

Sampai lupa nak letak tajuk...

MasyaAllah banyaknye benda berserabut dalam kepala otak ni..keje, alamak..esok kakak dah nak balik asrama, rumah yang tunggang-langgang sebab anak-anak dok asyik buat scrap book, alat bantu mengajar yang belum jugak settle, kucing tak bertuan yang asyik kencing sebelah almari kasut..aduih, aduih..

" oittt..apala..tu sume small matter la, awak jer yang jadikan benda tu masalah, cuba keep calm, so masalah besar pun jadi kecik tau...jadikan Allah tu sandaran awak..."

Hmmmm..yela, kadang kita ni pempuan kan, mudah no terheret ke dalam emosi ( alasan lagi tuh )

Satu lagi..ni tengah dok sedih lagi kenang tragedi MH370..( ermmm..betul la awak ni banyak alasan...)

4 comments:

  1. Selagi semua itu ada di depan mata dan keliling kita mana boleh buat tak tahu kan Azie memanglah akan ada dlm fikiran...

    Anak kakak pun balik asrama esok. Anak Azie pun sekolah mula hari Ahad juga ke? Macam Johor pulak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula kzakie..cuba nak buat tak tau pun tkleh, penat tak penat kena settlekan jugak...ha..sampai tajuk entry pun lupa..

      Balik pagi ni, kalau ikutkan dia nak balik jumaat malam sabtu, tiket bas dah habis, Terengganu dah lama sekolah hari sabtu kzakie, dari zaman saya sekolah lagi. Johor baru tahun nikan stat sekolah hari sabtu?

      Delete
  2. Memang tak lepas mak2 macm kita ni dari serabut tu kwn...lepas satu..satu dok ada dlm kepala tu.....rileksss sekejap...kitkat kan ada.....hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kitkat dah habis stok la plak, bak sini sikit kak eye-nee..he he

      Delete

Baju Muslimah

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign