Asam Garam Kehidupan: Sketsa Ramadhan 6, masak apa tak jadi weyh.

Nuffnang

Pages

1 May 2020

Sketsa Ramadhan 6, masak apa tak jadi weyh.

Tengok Ti CH buat badak berendam labu comey kemain, siap bertangkai warna hijau lagi. Den pun tingin nak cuba. Tapi tulah baca entri sekali lalu, sudahnya..๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†
Rupanya bukan main letak je warna hijau tu, tapi kena bancuh sikit adunan dengan pewarna hijau, buatlah bentuk tangkai yang comey..dah la letak banyak sampai meleleh2, haha..koleksi masak tak jadilah ni kiranya..

Sape nak tengok betapa comeynya badak berendam CH bolehla tengok kat link bawah ni yea.
http://cahayahidupku2569.blogspot.com/2020/04/labu-berendam-vs-badak-berendam.html?m=0

12 comments:

  1. comel jg yg ni..๐Ÿ‘

    ReplyDelete
  2. Rupa tak penting kak, asalkan rasanya marvelous! hehe.

    ReplyDelete
  3. Tak habis lagi labu hari tu eh? Hehe macam-macam rekabentuk.

    ReplyDelete
  4. Bolehlah hantar kat fb yang viral tu

    ReplyDelete
  5. XPA NOR DH TAU CARA BUAT LAGI

    ReplyDelete
  6. Janji rajin buat...saya malaih la...huhuhu

    ReplyDelete
  7. cantik pulak labu tu dibentukkan..

    ReplyDelete
  8. Kak, sambung sketsa.

    ReplyDelete
  9. Hihi walaupon x perfect, still ada bentukk, comel..salam kenal sis..jemput singgah blog sy ye

    ReplyDelete
  10. Heheheh.... sampai sudah den tak beli labu lagi Zim... hari tu beli keledek pun masih duk diam diam kat belakang tu. Keledek kulit merah boleh ke buat keria ek?

    ReplyDelete
  11. mcm ok je.
    skit skit tak jadi takpe.
    janji rasa nyer marveles.

    ReplyDelete

Baju Muslimah

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign