Asam Garam Kehidupan: Santai ahad #27/12/2020

Nuffnang

Pages

27 Dec 2020

Santai ahad #27/12/2020

Arini takleh nak santai mane weyh, banyak hal, banyak urusan rumah nak diselesaikan.
Salam santai ahad. Korang bersantai ke mana hari ni?
Semalam kami dah bersantai seharian kat majlis kenduri kawen adik di Jerantut Pahang. Ni adik perempuan saya tapi mak kami lain😁. Senang cakap abah saya kawen duo.
Yang duduk tu mak adik, yang berkopiah putih tengah sengih tu adik saya satu mak, yang lain tu adik2 saya dari mak yang tu. Saya 4 beradik, mak yang ni 6 orang anaknya. 
Saya akrab dengan dorang baru ni je. Sebelum2 ni saya 'jauh' dari mereka..nanti saya cerita macamana proses akrab tu terjadi.

18 comments:

  1. WAH MKN KENDURI KAT JERANTUT YA KAMPUNG KAK JUGA TU

    ReplyDelete
  2. Oh kak PI asal dari Pahang ye

    ReplyDelete
  3. Wahh ke jerantut pula. tiap minggu ada kenduri kahwin sedara akak. Tahniah untuk pengantin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Musim org kawen ni fizah, pastu dah boleh rentas negeri, bolehla jalan😆

      Delete
  4. Busy kak Azimah pergi majlis kenduri perkahwinan ni. Alhamdulillah, tahniah untuk pengantin. Semoga berpanjangan jodoh mereka sampai akhir hayat. Alhamdulillah juga untuk ukhuwah yang semakin akrab, moga sampai bila-bila. InsyaAllah amiin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah..moga berkekalan hingga ke syurga.
      Aamiiin utk semua doa yg baik2.

      Delete
  5. Alhamdulillah sambung silaturrahmi.

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah sambung silaturrahmi.

    ReplyDelete
  7. salam ahad..
    lepak ke cafe dekat ngn rumah sekejap saja rini..
    xleh dah duduk rumah beberapa hari x kluar hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, biasa tu bila tak keluar mesti nak keluar cari keceriaan di luar pula.

      Delete
  8. tak sabar nak baca tentang tu hehe..
    saya tak kemana, lipat baju lima beranak je harini :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasa tu hari2 minggu kadang lagi banyak benda nak buat.

      Delete
  9. tahniah dan selamat penganti baru untuk pengantin :)

    ReplyDelete
  10. selamat menerima adik ipar baru kak... mst ada kisah di sebalik tu kn kak? baguslah mcm tu air dicincang takkan putus... feel free utk share boleh jd pengajaran kpd kami dan juga yg lain

    ReplyDelete

Baju Muslimah

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign