Asam Garam Kehidupan: Ya Allah, banyaknya kerja..

Nuffnang

Pages

3 Sep 2013

Ya Allah, banyaknya kerja..

Ya Allah, Ya Allah... tolong, banyaknya kerja nak kena diselesaikan hari ni. 
Saya kerja 3 hari je seminggu, jadi cam hari ni.. cuti.. banyaklah benda yang tak selesai nak kena diselesaikan secepat mungkin. Kalau dah mengadap blog ni kang, tak selesai semua kerja tu..

Macam nilah kerja surirumah kan, tak pernah selesai. Moga saya termasuk dalam golongan orang sabar untuk mendapat ganjaran pahala dari Allah. Amin..

* nak membasuh, nak menyapu, cuci ekzos fan yang dah berkarat, hu hu, nak masak, nak kemas luar rumah, nak jemur kain, gosok baju suami sebab tak gosok awal-awal, nak operate ikan dalam peti, hu hu hu... banyaknya, moga boleh diselesaikan  *

2 comments:

  1. Tabah yer buat kerja tu. Saya buat sikit pun kadang-kadang rasa berat.Selalu ingatkan diri saya ni supaya ikhlas.

    -wina1979-

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign