Asam Garam Kehidupan: Koleksi kesayangan 2016.

Nuffnang

Pages

28 Nov 2020

Koleksi kesayangan 2016.

Indahnya awan, cahaya kekuningan sang matahari tidak pernah mengecewakan.
Dari balik tingkap kaca..
Masih dalam ingatan..tapi mungkin mereka dah lupakan siapa yang pernah hadir mewarnai zaman anak2 mereka..
Oppsss..alahai, nak adik agaknya. Tapi kesian budak ni, sampai sekarang masih bergelar anak tunggal.
2016..darjah 1, abang tolong betulkan sampin nak pergi sekolah agama.
Tahun demi tahun berlalu..yang tinggal kekal sebagai kenangan.

14 comments:

  1. Bila buka semula album lama, kenangan lalu datang menjelma. Kadang rasa sebak tanpa disedari berlinang air mata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya Amie, ada antaranya yg mengundang rasa sayu..

      Delete
  2. Replies
    1. Yg indah membuatkan kita tersenyum bila mengenangnya.

      Delete
  3. tak lupa rasanya, saya masih ingat nama cikgu tadika saya, cikgu lili dan cikgu wai hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah, mesti cikgu2nya tu sangat pandai mengambil hati anak muridnya kan.😁

      Delete
  4. 4 tahun berlalu.
    Saya pun banyak kenangan tahun 2016 macam pindah rumah.

    ReplyDelete
  5. Tahun 2016 banyak kenangan terpaksa ubahsuai gaya hidup rumahtangga jadi pasangan jarak jauh untuk mencari rezeki. Baru boleh rasa macam mana kehidupan seperti ibu tunggal.

    ReplyDelete
  6. Tentu tak mudah kan, mahal pengalaman tu puan.

    ReplyDelete
  7. Kenangan diabadikan dalam blog:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul fizah, boleh juga jadi santapan mata anak2 di masa akn dtg.

      Delete
  8. Kenangan yang masih segar di ingatan.

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign